Monografia

PRZYSZŁOŚĆ DLA BIZNESU - BIZNES DLA PRZYSZŁOŚĆI 
Recenzenci
prof. PCz. dr hab. inż. Paweł Nowodziński
prof. PCz. dr hab. inż. Beata Ślusarczyk
dr inż. Katarzyna Łazorko
dr inż. Marcin Zawada
Redakcja naukowa
dr inż. Bartłomiej Macherzyński
mgr Iwona Herbuś
mgr Aneta Herbuś
Wydawnictwo
Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji
ISBN 978-83-63978-77-8
Spis treści
Rozdział 1 Katarzyna Łazorko
Kierunki rozważań naukowców i praktyków we współczesnym marketingu
Rozdział 2 Bartłomiej Macherzyński, Paweł Nowodziński
Wpływ ekoinnowacji na zarządzanie przedsiębiorstwami wodno - kanalizacyjnymi
Rozdział 3 Sławomir Kowalski
Analiza wykorzystania sponsoringu sportowego jako formy promocji
Rozdział 4 Barbara Majewska
Promocja w branży turystycznej oparta na innowacyjnych rozwiązaniach
Rozdział 5 Bożena Herbuś, Aneta Herbuś
Rola miast w zarządzaniu ochroną środowiska
Rozdział 6 Roksana Włodarczyk
Wpływ znajomości marki na świadomosć postrzegania produktu przez konsumentów
Rozdział 7 Iwona Herbuś, Aneta Herbuś
Odnawialne źródła energii jako jeden z kluczowych elementów zrównoważonej gospodarki energetycznej
Rozdział 8 Magdalena Kocyba
Zrównoważona gospodarka zbóż - wykorzystanie nadwyżki jako biopaliwa
Rozdział 9 Bożena Herbuś, Iwona Herbuś
Planowanie energetyczne jedną z podstaw zrównoważonego rozwoju gmin
Rozdział 10 Magdalena Dobosz, Artur Woźny, Piotr Saja
Znaczenie kompetencji służb BHP w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Rozdział 11 Aneta Herbuś, Iwona Herbuś
Strategia marketingowa we współczesnych przedsiębiorstwach
Rozdział 12 Michał Pietruszewski
Dynamizm koncepcji czasu i jego współczesny obraz jako implikacja dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej
Rozdział 13 Przemysław Rajca
Zrównoważona gospodarka odpadami komunalnymi na przykłądzie wykorzystania paliwa RDF w przemyśle cementwym

Monografia
PRZYSZŁOŚĆ DLA BIZNESU - BIZNES DLA PRZYSZŁOŚĆI 
Recenzenci
prof. PCz. dr hab. inż. Paweł Nowodziński
prof. PCz. dr hab. inż. Beata Ślusarczyk
dr inż. Katarzyna Łazorko
dr inż. Marcin Zawada
Redakcja naukowa
dr inż. Bartłomiej Macherzyński
mgr Iwona Herbuś
mgr Aneta Herbuś
Wydawnictwo
Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji
ISBN 978-83-63978-77-8
Spis treści
Rozdział 1 Katarzyna Łazorko
Kierunki rozważań naukowców i praktyków we współczesnym marketingu
Rozdział 2 Bartłomiej Macherzyński, Paweł Nowodziński
Wpływ ekoinnowacji na zarządzanie przedsiębiorstwami wodno - kanalizacyjnymi
Rozdział 3 Sławomir Kowalski
Analiza wykorzystania sponsoringu sportowego jako formy promocji
Rozdział 4 Barbara Majewska
Promocja w branży turystycznej oparta na innowacyjnych rozwiązaniach
Rozdział 5 Bożena Herbuś, Aneta Herbuś
Rola miast w zarządzaniu ochroną środowiska
Rozdział 6 Roksana Włodarczyk
Wpływ znajomości marki na świadomosć postrzegania produktu przez konsumentów
Rozdział 7 Iwona Herbuś, Aneta Herbuś
Odnawialne źródła energii jako jeden z kluczowych elementów zrównoważonej gospodarki energetycznej
Rozdział 8 Magdalena Kocyba
Zrównoważona gospodarka zbóż - wykorzystanie nadwyżki jako biopaliwa
Rozdział 9 Bożena Herbuś, Iwona Herbuś
Planowanie energetyczne jedną z podstaw zrównoważonego rozwoju gmin
Rozdział 10 Magdalena Dobosz, Artur Woźny, Piotr Saja
Znaczenie kompetencji służb BHP w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Rozdział 11 Aneta Herbuś, Iwona Herbuś
Strategia marketingowa we współczesnych przedsiębiorstwach
Rozdział 12 Michał Pietruszewski
Dynamizm koncepcji czasu i jego współczesny obraz jako implikacja dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej
Rozdział 13 Przemysław Rajca
Zrównoważona gospodarka odpadami komunalnymi na przykłądzie wykorzystania paliwa RDF w przemyśle cementwym

Monografia

PRZYSZŁOŚĆ DLA BIZNESU - BIZNES DLA PRZYSZŁOŚĆI 
Recenzenci
prof. PCz. dr hab. inż. Paweł Nowodziński
prof. PCz. dr hab. inż. Beata Ślusarczyk
dr inż. Katarzyna Łazorko
dr inż. Marcin Zawada
Redakcja naukowa
dr inż. Bartłomiej Macherzyński
mgr Iwona Herbuś
mgr Aneta Herbuś
Wydawnictwo
Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji
ISBN 978-83-63978-88-4
Spis treści
Rozdział 1 Katarzyna Łazorko
Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim
Rozdział 2 Sławomir Kowalski
Miejsce biznesu w nowoczesnym systemie komunikacji klubów sportowych
Rozdział 3 Iwona Herbuś, Paweł Nowodziński
Zrównoważony rozwój jako wstęp do koncepcji smart city
Rozdział 4 Agnieszka Widawska-Stanisz
Grywalizacja w budowaniu relacji z personelem przedsiębiorstw sportowo-rekreacyjnych
Rozdział 5 Aneta Herbuś, Stefan Nowak
Rozwój samorządu w aspekcie turystyki - na przykłądzie gminy miasta Częstochowy
Rozdział 6 Agnieszka Poniatowska, Bartłomiej Macherzyński, Dorota Anna Andrzejewska- Górecka
Zarządzanie gospodarką odpadami komunalnymi na przykłądzie gmin w Polsce
Rozdział 7 Anna Bogusz
Eurotopten narzędziem podnoszenia ekologicznej świadomosci konsumentów
Rozdział 8 Iwona Herbuś, Aneta Herbuś, Bozena Herbuś
Zarządzanie znaczącycmi aspektami środowiskowymi w przedsiębiorstwie jako instrument do przeciwdziałania zmianom klimatu
Rozdział 9 Magdalena Dobosz, Artur Woźny, Piotr Saja
Profilaktyka zdrowotna pracowników interesem pracodawcy
Rozdział 10 Michał Pietruszewski
Znaczenie ryzyka personalnego w sektorze energetycznym
Rozdział 11 Michał Pietruzewski
Zarządzanie ryzykiem personalnym w sektorze energetycznym
Rozdział 12 Artur Woźny, Piotr Saja, Magdalena Dobosz
Wpływ czynników motywacyjnych na BHP w przedsiębiorstwie - analiza ryzyka zawodowego
Rozdział 13 Adrian Machajski
Zarządzanie stanowiskami osób z niepełnosprawnosciami

Monografia
PRZYSZŁOŚĆ DLA BIZNESU - BIZNES DLA PRZYSZŁOŚĆI 
Recenzenci
prof. PCz. dr hab. inż. Paweł Nowodziński
prof. PCz. dr hab. inż. Beata Ślusarczyk
dr inż. Katarzyna Łazorko
dr inż. Marcin Zawada
Redakcja naukowa
dr inż. Bartłomiej Macherzyński
mgr Iwona Herbuś
mgr Aneta Herbuś
Wydawnictwo
Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji
ISBN 978-83-63978-88-4
Spis treści
Rozdział 1 Katarzyna Łazorko
Współcześnie stosowane rozwiązania w zarządzaniu komunikacją marketingową w branży B2B na rynku polskim
Rozdział 2 Sławomir Kowalski
Miejsce biznesu w nowoczesnym systemie komunikacji klubów sportowych
Rozdział 3 Iwona Herbuś, Paweł Nowodziński
Zrównoważony rozwój jako wstęp do koncepcji smart city
Rozdział 4 Agnieszka Widawska-Stanisz
Grywalizacja w budowaniu relacji z personelem przedsiębiorstw sportowo-rekreacyjnych
Rozdział 5 Aneta Herbuś, Stefan Nowak
Rozwój samorządu w aspekcie turystyki - na przykłądzie gminy miasta Częstochowy
Rozdział 6 Agnieszka Poniatowska, Bartłomiej Macherzyński, Dorota Anna Andrzejewska- Górecka
Zarządzanie gospodarką odpadami komunalnymi na przykłądzie gmin w Polsce
Rozdział 7 Anna Bogusz
Eurotopten narzędziem podnoszenia ekologicznej świadomosci konsumentów
Rozdział 8 Iwona Herbuś, Aneta Herbuś, Bozena Herbuś
Zarządzanie znaczącycmi aspektami środowiskowymi w przedsiębiorstwie jako instrument do przeciwdziałania zmianom klimatu
Rozdział 9 Magdalena Dobosz, Artur Woźny, Piotr Saja
Profilaktyka zdrowotna pracowników interesem pracodawcy
Rozdział 10 Michał Pietruszewski
Znaczenie ryzyka personalnego w sektorze energetycznym
Rozdział 11 Michał Pietruzewski
Zarządzanie ryzykiem personalnym w sektorze energetycznym
Rozdział 12 Artur Woźny, Piotr Saja, Magdalena Dobosz
Wpływ czynników motywacyjnych na BHP w przedsiębiorstwie - analiza ryzyka zawodowego
Rozdział 13 Adrian Machajski
Zarządzanie stanowiskami osób z niepełnosprawnosciami

×
  • O FIRMIE
  • OFERTA
  • ZREALIZOWANE
  • WYDARZENIA
  • PUBLIKACJE
  • WYRÓŻNIENIA
  • KONTAKT
  • KSIĄŻKI
  • O FIRMIE
  • OFERTA
  • ZREALIZOWANE
  • WYDARZENIA
  • PUBLIKACJE
  • WYRÓŻNIENIA
  • KONTAKT
  • KSIĄŻKI

Kontakt

605 883 730
biuro@ecorockuscompany.pl
ecorockuscompany@gmail.com

Adres
ul. J. Kukuczki 16/17

Częstochowa 42 - 224

NIP: 9492224648

REGON: 369248808

NIP: 9492224648

REGON: 369248808

Copyright by ECOROCKUS COMPANY

Klauzula informacyjna
Klauzula informacyjna